תקנון אתר

תקנון רכישת מוצרים

כללי

  • תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור בו ובאתר מיועד לנשים וגברים כאחד.
  • חברת אמריקן סליפ מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים על פי הזמנתם האישית.
  • כל המוצרים ותמונותיהם המופיעים באתר הינם בלעדיים, ואין זכות לשימוש לכל גורם שאינו מטעם החברה וללא אישור החברה.
  • התמונות שמופיעות בכל הקטגוריות והמוצרים שבאתר וצבעי הבדים הינם להמחשה בלבד.
  • תיתכן סטייה בגדלי המוצרים של עד כ- 3%.
  • גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך, אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות. וכי לא תהיה לך כל טענה ו/או תביעה כנגד בית העסק.
  • החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 שנים ומעלה, שברשותם דוא"ל ברשת האינטרנט בישראל, בעל כתובת מגורים בישראל ואשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

הזמנה

  • לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.
  • בעת ביצוע הזמנת מוצר, יש לעדכן באתר את הפרטים הנדרשים, לרבות פרטים אישיים: שם פרטי, שם משפחה, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת למשלוח המוצר. המידע שעודכן ישמר במאגרי המידע של בית העסק, ויכניס את הגולש לרשימת הלקוחות ואנשי הקשר. הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית ועשויה להביא לנקיטת צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לבית העסק.
  • לעתים חלק מן המוצרים לא יהיו במלאי ולא ניתן יהיה לרכשם. במקרה בו, עקב טעות ו/או רכישה במקביל על ידי משתמשים אחרים, מוצר אותו הזמנת לא יהיה במלאי, החברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.
  • רק לאחר קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תכנס העסקה לפועל והחברה תפעל לספק לך את המוצרים בהתאם להזמנתך.
  • למען הסר ספק יובהר, כי בכל מקרה בו יחול שיבוש ו/או טעות בביצוע ההזמנה, בכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה ולא תחויב בגין הזמנה שבוטלה.
  • אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.

אספקה

  • המוצרים אשר הזמנתם אושרה ובוצעה בפועל, יסופקו באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית מטעם החברה. למען הסר ספר מובהר בזאת, כי החברה אינה אחרית על נזקים או שיבושים בכול התהליך ההובלה פרט למצב בו המוצר נפגע. במקרה זה בלבד תהיה החברה אחראית ותשלח מוצר חדש או לחילופין תתקן את המוצר. לפי שיקול דעת החברה הבלעדי.
  • מחיר ההובלה הנקוב במעמד הרכישה באתר מתייחס למוצר אחד בלבד. דמי המשלוח כוללים, בין היתר, את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח.
  • מחיר ההובלה הנקוב מתייחס להובלות מחיפה ועד אשדוד עד קומה שלישית. זמן אספקה עד 14 ימי עסקים.
  • אספקה צפונית לחיפה או דרומית לאשדוד בתוספת של 199 ₪ לכל מוצר. זמן אספקה עד 21 ימי עסקים.
  • אספקה אל מחוץ לתחומי הקו הירוק תתומחר באופן אישי על ידי שרות הלקוחות בטרם אישור וביצוע העסקה. זמן אספקה עד 30 ימי עסקים.
  • אספקה מעל קומה שלישית, או במקרה בו אין מעלית או במקרה בו המוצר אינו נכנס למעלית, תחויב בעלות נוספת של 50 ₪ בגין כל מוצר.
  • במידה ועל פי החלטת המוביל, לפי שיקול דעתו הבלעדי, יש צורך בשימוש במנוף, עלות המונף תוטל על הלקוח, בנוסף לדמי המשלוח.
  • על הלקוח לבדוק היטב באם המוצר/ים נכנס/ים לדירה ו/או לבית והתאמתם במקום המיועד לו. במידה והמוצר/ים לא יכנסו לבית ו/או לחדר המיועד, הובלת המוצרים חזרה לחברה הינה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד, כמו גם החלפת המוצר למידה אחרת, יישא הלקוח בהפרשי מחיר כמו גם הפסד כספי שנגרם לחברה.
  • במידה והלקוח איננו נמצא בביתו בשעות שנקבעו לו, בתאום שנעשה עמו מראש, מכול סיבה שהיא, יחויב הלקוח עבור הובלה נוספת.
  • הלקוח יכול לאסוף את המוצר בעצמו מהחנות בתאום מראש מול שרות הלקוחות. זמן אספקה עד 14 ימי עסקים. מובהר בזאת, כי במקרה של איסוף עצמי על ידי הלקוח, אין החברה אחראית על כל נזק שנגרם למוצר או לאמצעי ההובלה של הלקוח.

תשלום

  • המחירים כוללים מע"מ.
  • החיוב בגין הזמנת המוצרים יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול.
  • ניתן לשלם בגין המוצרים שהזמנת בדרכים הבאות:
    1. כרטיס אשראי תקף מאחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
    2. תשלום בכרטיס האשראי בטלפון.

אחריות

  • המוצרים מוצגים בתום לב. החברה תישא באחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, בכל הנוגע לפרטים האמורים בכתב האחריות לגבי כל מוצר לגופו. לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
  • עבור מזרנים, תינתן אחריות למשך 10-15 שנים (בהתאם לדגם). על מנת להפעיל אחריות, יש להציג חשבונית רכישה ולשלוח אותה באמצעות האימייל או הודעה כתובה לרבות אפליקציית "וואצאפ" לאמריקן סליפ.
  • מובהר בזאת כי אחריות המזרן הינו על תוכן המזרן בלבד. שכן, כול פגם בבד איננה כלולה במסגרת האחריות.
  • במסגרת האחריות ניתן תיקון מטעם החברה, מובהר בזאת כי עלות המשלוח המוצרים חלה על הלקוח.
  • לא תינתן אחריות למזרנים שנעשה בהם שימוש לא סביר. לרבות מזרנים ומיטות.

14 לילות ניסיון – עבור מזרנים:

  • ניתן לקבל את המזרונים לניסיון למשך 14 לילות מיום קבלת המוצר לבית הלקוח.
  • ניתן להחזיר ו/או להחליף את המזרון על פי החלטת הלקוח למידות סטנדרטיות: 140/190, 160/200, 120/190, 190/80.
  • מובהר בזאת, כי לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר אשר יצא מאריזתו המקורית, מהניילון, ו/או שבוצעו בו שדרוגים מכול סוג ו/או שיוצר לפי בקשה מיוחדת.
  • במידה והלקוח ירצה להחליף או להחזיר את המזרון, יחויב עבור עלות משלוח נוספת.
  • במצב שבו נפתח המזרן מאריזתו המקורית, גם אם לא נעשה בו שימוש, יספוג הלקוח עלות החלפת בד וזאת מול מחלקת שירות הלקוחות של החברה.

מדיניות החזרה/ביטול עסקה

במצב של ביטול לא עקב פגם או אי התאמה:

  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה התשע"א 2010) יכול כל אחד לבטל עסקה לרכישת מוצר עד 14 יום לאחר קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר יוחזר לאמריקן סליפ כשהוא ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו כול שימוש.
  • הודעה על ביטול העסקה יש לשלוח בכתב באמצעות דוא"ל, או הודעה כתובה לרבות אפליקציית "וואצאפ" לאמריקן סליפ.
  • במקרה של ביטול העסקה, החברה תחייב את הלקוח בהוצאות איסוף המוצר מבית הלקוח ובדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם, בהתאם להוראות הדין.
  • מובהר בזאת, כי לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר אשר יוצר במידה או בדגם לא סטנדרטי ו/או שבוצעו בו שדרוגים מכול סוג ו/או שיוצר לפי בקשה מיוחדת (כגון: בחירת בד).

(ראה פירוט למידות סטנדרטיות בסעיף "14 לילות ניסיון").

במצב של ביטול עקב פגם או אי התאמה:

  • החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה, והודעה על הביטול תימסר לקונים בטלפון או בדוא"ל לכתובת שעודכנה בדף ההרשמה, וזה במקרים הבאים:

  – כאשר נפלה טעות, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו וכן אם נמסרו פרטים אישיים שגויים בעת ביצוע ההזמנה.

  – במקרה של כוח עליון, מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

  • בעת ביטול העסקה בשל פגם במוצר, אי התאמה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, תחזיר אמריקן סליפ ללקוח את כספו בתוך 14 יום מעת קבלת הודעת הביטול ללא תשלום דמי ביטול. על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.
  • במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר אמריקן סליפ בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה ואישור הזיכוי את כספך בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מבניהם כקבוע בתקנות.

הטבה לרוכשים רק עד 31/01/2025

50 ₪ מתנה על כול קטגורית ילדים בהזנת קוד קופון: 50OFF בקופה